Dålig uppdate jag vet

Hej förlåt för dålig på att uppdatera saker men jag har liksom inte ork att blogga varje dag men jag ska försöka men idag har jag varit och spelat snöbollencup i fotboll gick inte så bra sen under veckan har jag inte gjort så mycket varit med felicia och elsa i fredag i skolan så gick vi till falkbergs skolan och dom visade oss runt sen efter det gick jag hem till felicia vi gjorde inte så mycket
Sen i morgon så har jag inne bandy match i orminge wilma och hennes familj ska komma och titta sen ska dom åka och julhandla och då ska vi passa wilma o baka pepparkakor
sen på onsdag kanske jag och felicia ska åka och julhandla
Jag gjorde nånting konstigt så jag råkade radera bilderna men jag lovar att komma med flera nya snart
Hejdå ska äta nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0