Förlåt dålig uppdatering för oss :/

Hej♥ idag har jag bara varit i skolan 40 min vi fick veta vem av lagen som vann det va ju mitt JA! slytherin och dom som var med i gruppen fick mer godis & alla fick julmust, festis, pepparkakor & polkagrisar mmm... Vilken bra klass jämfört med förut hehehe...
Men iaf imorgon ska jag shoppa typ hela dagen först med mamma måste ju köpa en julklapp till den bästa bästisen Emma♥ så hon får inte se men efter det där vid 12 åker emma & jag och shoppar igen. Ska bli kul! att träffa Emma♥ oxå känns som det va länge sen men det var nog inte det :)
Tyvärr inga nya bilder kommer säkert imorrn :*** ^^
Sötis häst på island :)
Åkte med emmas familj där (båt alltså) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0