Förlåt för dålig uppdate

Hej förlåt för att jag inte har bloggat men har inte haft tid ork eller lust att blogga men nu släger jag in ett inlägg men idag har jag inte gjort så mycket var is skolan vi övade på att gå lucia tåg sen på tisdag ska alla 5or i kören gå lucia tåg på ett hotel måste samlas vid pressbyrån 06.00 då måste man upp klockan fem
Sen i morgon är det ju lördag har ingen match dom blev instälda varför vet jag inte men på lördag isället ska jag på bio med Emma vi ska se breking dawn ska bli så kul ska försöka att ta bilder
Och jag måste bli bättre på det i vanliga fall också men sen på söndag ska jag till min gudmor då fåt man träfa affe har saknat honom jag älskar hundar men har inget mer att säga hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0