Shoppa i morgon

Hej i morgon ska jag åka och shoppa julklappar med sötaste och snällaste felicia ska köpa lite julklappar ska bli jätte kul och i dag slutade vi skolan och fick jullov YAY ^^
Jag läste en dikt för hela skolan jag kan utan till

Karo i hundboets halm mår gått
vaknar viftar svansen smått
Karo sin tomte känner
Det äro goda vänner
Intressant jag vet

Men har typ inger mer att säga på torsdag ska jag ha minni julafton med alicia emma och ebba
Sen typ på fredag med felicia
Juste i morgon ska jag till min farfar och fira honom kanske träna med huddinges 99 tjejer
Det kommer bilder i morgon

H
E
J
D
Å



Kommentarer
Postat av: essays

I also like shopping very much

2011-12-25 @ 15:49:20
URL: http://customessays.ws/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0